- Tytuł pełny:
- Metody ilościowe w badaniach marketingowych / red. nauk. Eugeniusz Gatnar, Grzegorz Maciejewski
- Współtwórcy:
- Gatnar, Eugeniusz. Redaktor
Maciejewski, Grzegorz (1971- ). Redaktor
Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
- Rok wydania:
- 2014
- Seria:
- Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Studia Ekonomiczne, 2083-8611 ; 195
- Zawartość serii:
- Studia Ekonomiczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach 2083-8611 195
- Opis fizyczny:
- 224 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- Bibliogr. przy pracach
Streszcz. ang. przy pracach - Temat:
- Badania marketingowe - metodologia.
Badania marketingowe - metody statystyczne. - Książka