- Tytuł pełny:
- Zarządzanie i marketing. T. 2 / [red. nauk. Tomasz Wiśniewski]
- Współtwórcy:
- Wiśniewski, Tomasz (ekonomia). Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2013
- Seria:
- Zeszyty Naukowe. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński ; nr 34
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2080-4881 nr 34
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 770 - Opis fizyczny:
- 188 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: nr 770
Bibliogr. przy rozdz
Streszcz. ang - Temat:
- Personel - kierowanie.
Przedsiębiorstwa - finanse.
Przedsiębiorstwa - innowacje.
Zarządzanie.
Marketing. - Książka