- Tytuł pełny:
- Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach / David Meerman Scott ; przełożyła Agata Błaż
- Wariant tytułu:
- Tyt. oryg.: New rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business
- Autorzy:
- Scott, David Meerman (1961- )
- Współtwórcy:
- Błaż, Agata. Tł.
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania:
- 2015
- Opis fizyczny:
- 339 s. : il. ; 21 cm
- ISBN:
- 9788301182953
- Uwagi:
- Tyt. oryg.: The new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business, cop. 2014
- Temat:
- Logistyka (organizacja) - obsługa klientów.
Obsługa klientów - zarządzanie.
Relacje z klientami.
Marketing relacyjny.
Marketing w Internecie.
Obsługa klientów.
Sprzedaż - zarządzanie. - Książka