Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Tytuł pełny:
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach / David Meerman Scott ; przełożyła Agata Błaż
Wariant tytułu:
Tyt. oryg.: New rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business
Autorzy:
Scott, David Meerman (1961- )
Współtwórcy:
Błaż, Agata. Tł.
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:
2015
Opis fizyczny:
339 s. : il. ; 21 cm
ISBN:
9788301182953
Uwagi:
Tyt. oryg.: The new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business, cop. 2014
Temat:
Logistyka (organizacja) - obsługa klientów.
Obsługa klientów - zarządzanie.
Relacje z klientami.
Marketing relacyjny.
Marketing w Internecie.
Obsługa klientów.
Sprzedaż - zarządzanie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01913cam#a2200397#i#4500
001 0192605107264
003 KAT U, KAT 001
005 20171124080414.0
008 151023s2015####pl#a###g#####|000#0#pol#c
020 %a 9788301182953
035 %a xx003537264
035 %a (NUKAT)vtls003537264
040 %a SIEDL 001/WS %c SIEDL 001/WS %d OLSZT 003/DKs
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Scott, David Meerman %d (1961- ).
245 1 0 %a Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach / %c David Meerman Scott ; przełożyła Agata Błaż.
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a New rules of sales and service : %b how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2015.
300 %a 339 s. : %b il. ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Tyt. oryg.: The new rules of sales and service : how to use agile selling, real-time customer engagement, big data, content, and storytelling to grow your business, cop. 2014.
650 # %a Logistyka (organizacja) %x obsługa klientów.
650 # %a Obsługa klientów %x zarządzanie.
650 # %a Relacje z klientami.
650 # %a Marketing relacyjny.
650 # %a Marketing w Internecie.
650 # %a Obsługa klientów.
650 # %a Sprzedaż %x zarządzanie.
700 1 # %a Błaż, Agata. %e Tł.
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192605107264 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-01-18295-3
982 %a 658.6/.8 %c SCOTT, D. M. %d NIE PRZESZKAD %z Organizacja i technika handlu. Towary. Usługi

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
658.6/.8
SCOTT, D. M.
NIE PRZESZKAD
Nr inwentarza:
BG 451380
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
658.6/.8
SCOTT, D. M.
NIE PRZESZKAD
Nr inwentarza:
G 208417
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz