Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Niegodne historii"? : o nieobecności i stereotypowych wizerunkach kobiet w świetle podręcznikowej narracji historycznej w gimnazjum

Tytuł pełny:
"Niegodne historii"? : o nieobecności i stereotypowych wizerunkach kobiet w świetle podręcznikowej narracji historycznej w gimnazjum / Iwona Chmura-Rutkowska, Edyta Głowacka Sobiech, Izabela Skórzyńska
Autorzy:
Chmura-Rutkowska, Iwona
Skórzyńska, Izabela
Głowacka-Sobiech, Edyta (1972- )
Współtwórcy:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania:
2015
Seria:
Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 0083-4254 ; nr 220
Zawartość serii:
Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu 0083-4254 nr 220
Opis fizyczny:
620, [2] s. : il. niektóre kolor. ; 25 cm + płyta DVD
ISBN:
9788323228677
Uwagi:
Dok. towarzyszący, płyta DVD: aneks
Bibliogr. s. 607-618
Publikacja finansowana z grantu Narodowego Centrum Nauki (NN 108 188340)
Streszcz. ang
Temat:
Kobiety - historia.
Lektury i wypisy (nauczanie w szkołach średnich).
Kobiety - w literaturze.
Historia - studia i nauczanie (średnie) - Polska - 1990-.
Kobiety - w podręcznikach - Polska.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02256cam#a2200433#i#4500
001 0192605122152
003 KAT U, KAT 001
005 20180924065253.6
008 151002s2015####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788323228677
035 %a xx003521212
035 %a (NUKAT)vtls003521212
040 %a POZN U/NABT %c POZN U/MW %d POZN U/MW %d TOR U/GKs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Chmura-Rutkowska, Iwona.
245 1 0 %a "Niegodne historii"? : %b o nieobecności i stereotypowych wizerunkach kobiet w świetle podręcznikowej narracji historycznej w gimnazjum / %c Iwona Chmura-Rutkowska, Edyta Głowacka Sobiech, Izabela Skórzyńska.
260 # %a Poznań : %b Wydawnictwo Naukowe UAM, %c 2015.
300 %a 620, [2] s. : %b il. niektóre kolor. ; %c 25 cm + %e płyta DVD.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, %x 0083-4254 ; %v nr 220
500 %a Dok. towarzyszący, płyta DVD: aneks.
504 %a Bibliogr. s. 607-618.
536 %a Publikacja finansowana z grantu Narodowego Centrum Nauki %c (NN 108 188340)
546 %a Streszcz. ang.
650 # %a Kobiety %x historia.
650 # %a Lektury i wypisy (nauczanie w szkołach średnich).
650 # %a Kobiety %x w literaturze.
650 # %a Historia %x studia i nauczanie (średnie) %z Polska %y 1990-.
650 # %a Kobiety %x w podręcznikach %z Polska.
700 1 # %a Skórzyńska, Izabela.
700 1 # %a Głowacka-Sobiech, Edyta %d (1972- ).
710 2 # %a Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu %x 0083-4254 %v nr 220
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192605122152 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-232-2867-7
982 %a 37.016 %c CHMURA-RUTKOW %d NIEGODNE %z Metodyka nauczania poszczególnych przedmiotów

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
88868+DVD
Nr inwentarza:
BFP 88868
Uwagi do stanu fizycznego:
+DVD
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
37.016
CHMURA-RUTKOW
NIEGODNE
Nr inwentarza:
BG 452001
Uwagi do stanu fizycznego:
+ DVD
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz