- Tytuł pełny:
- Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - obszary zastosowań i kierunki badań / redakcja naukowa Jerzy Gołuchowski, Zbigniew Spyra, Justyna Maciąg ; Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wydział Informatyki i Komunikacji
- Autorzy:
- Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydział Informatyki i Komunikacji
- Współtwórcy:
- Gołuchowski, Jerzy. Redaktor
Spyra, Zbigniew. Redaktor
Maciąg, Justyna. Redaktor
Firma Konsultingowo-Usługowa PROKSENIA. Wydawca - Wydawca:
- Kraków : Wydawnictwo "Proksenia" ; Katowice : na zlec. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wydział Informatyki i Komunikacji
- Rok wydania:
- 2015
- Opis fizyczny:
- 433 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788360789629
- Uwagi:
- Publikacja jest zbiorem referatów przygotowanych na 3. Międzynarodową Studencko-Doktorancką Konferencję Naukową "Nowe media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej" organizowaną przez Naukowe Koło Marketingu Meritum działające przy Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach we współpracy z Kołem Naukowym KONTIKI działającym przy Katedrze Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Bibliogr. przy ref - Temat:
- Komunikacja marketingowa.
Marketing w Internecie.
Media społecznościowe. - Książka