Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Zaburzenia przywiązania u dzieci i młodzieży : poradnik dla terapeutów, opiekunów i pedagogów

Full title:
Zaburzenia przywiązania u dzieci i młodzieży : poradnik dla terapeutów, opiekunów i pedagogów / Chris Taylor ; przekład Lucyna Wierzbowska
Variant title:
Tyt. oryg.: Practical guide to caring for children and teenagers with attachment difficulties
Authors:
Taylor, Chris (1951- )
Co-authors:
Wierzbowska, Lucyna. Tł.
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Wydawca
Publisher:
Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Publication:
Wyd. 1 w jęz. pol
Publication Year:
2016
Physical description:
252 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788374896627
Notes:
Tyt. oryg.: A practical guide to caring for children and teenagers with attachment difficulties
Bibliogr. s. 233-245. Indeks
Dla opiekunów zastępczych i pracowników ośrodków opiekuńczo-wychowawczych oraz pedagogów, psychologów i terapeutów
Subject:
Przywiązanie.
Zaburzenia przywiązania.
Terapia behawioralna dzieci.
Terapia behawioralna nastolatków.
Dzieci - psychologia.
Zaburzenia przywiązania u dzieci - poradniki.
Book
library suggestion
LDR 02165cam#a2200421#i#4500
001 0192705234743
003 KAT U, KAT 001
005 20170802203442.9
008 160314s2016####pl#a###f#####|001#0#pol#c
020 %a 9788374896627
035 %a xx003649270
035 %a (NUKAT)vtls003649270
040 %a WR U/Pdg %c WR U/ZM %d WR 56/ms %d WR U/ZMs %d BYDG 020/AMs
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Taylor, Chris %d (1951- ).
245 1 0 %a Zaburzenia przywiązania u dzieci i młodzieży : %b poradnik dla terapeutów, opiekunów i pedagogów / %c Chris Taylor ; przekład Lucyna Wierzbowska.
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Practical guide to caring for children and teenagers with attachment difficulties
250 %a Wyd. 1 w jęz. pol.
260 # %a Sopot : %b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, %c 2016.
300 %a 252 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Tyt. oryg.: A practical guide to caring for children and teenagers with attachment difficulties.
504 %a Bibliogr. s. 233-245. Indeks.
521 8 %a Dla opiekunów zastępczych i pracowników ośrodków opiekuńczo-wychowawczych oraz pedagogów, psychologów i terapeutów.
650 # %a Przywiązanie.
650 # %a Zaburzenia przywiązania.
650 # %a Terapia behawioralna dzieci.
650 # %a Terapia behawioralna nastolatków.
650 # %a Dzieci %x psychologia.
650 # %a Zaburzenia przywiązania u dzieci %v poradniki.
700 1 # %a Wierzbowska, Lucyna. %e Tł.
710 2 # %a Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0192705234743 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7489-662-7
982 %a 159.9-053 %c TAYLOR, C. %d ZABURZENIA %z Psychologia dzieci i młodzieży

Loanable items

Location:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Shelving location:
Magazyn
Call number:
32004
Inventory number:
BPP 32004
Available
Location:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Shelving location:
Magazyn
Call number:
32066
Inventory number:
BPP 32066
Unavailable
Location:
CINiBA
Shelving location:
Dział 1 - Filozofia. Psychologia - POZIOM 2
Call number:
159.9-053
TAYLOR, C.
ZABURZENIA
Inventory number:
BG 458254
Unavailable
Location:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Shelving location:
Magazyn
Call number:
104074
Inventory number:
FUS 104074
Available

Items available on-site only

Location:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Shelving location:
Czytelnia
Call number:
32003
Inventory number:
BPP 32003
Notes for user:
A IV/5/32003/384
Accessed only on-site

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form