Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mentioning the unmentionable : visual representation and Multimodal Discourse Analysis of the selected Polish and American social campaigns

Tytuł pełny:
Mentioning the unmentionable : visual representation and Multimodal Discourse Analysis of the selected Polish and American social campaigns / Joanna Magdalena Jabłońska ; University of Lodz. Interdisciplinary Interdepartmental Doctoral Studies in Humanities, Faculty of Philology. Institute of English Studies. Department of Pragmatics
Autorzy:
Jabłońska, Joanna Magdalena
Współtwórcy:
Uniwersytet Łódzki. Wydział Filozoficzno-Historyczny. Wydawca
Wydawca:
Łódź : Uniwersytet Łódzki. Wydział Filozoficzno-Historyczny
Rok wydania:
2015
Opis fizyczny:
217 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788365348029
Uwagi:
Praca doktorska
Bibliogr. s. 203-210
Streszcz. pol
Temat:
Analiza dyskursu - aspekt społeczny - Polska - 1990- - rozprawy akademickie.
Analiza dyskursu - aspekt społeczny - Stany Zjednoczone - 1990- - rozprawy akademickie.
Marketing społeczny - Polska - 1990- - rozprawy akademickie.
Marketing społeczny - Stany Zjednoczone - 1990- - rozprawy akademickie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02083cam#a2200361#i#4500
001 0192705255627
003 KAT U, KAT 001
005 20170817063231.4
008 160211s2015####pl#a#####m###|000#0#eng#c
020 %a 9788365348029
035 %a xx003619426
035 %a (NUKAT)vtls003619426
040 %a WA U/58MCS %c WA U/MCS %d WA U/DSW
041 0 # %a eng %b pol
100 1 %a Jabłońska, Joanna Magdalena.
245 1 0 %a Mentioning the unmentionable : %b visual representation and Multimodal Discourse Analysis of the selected Polish and American social campaigns / %c Joanna Magdalena Jabłońska ; University of Lodz. Interdisciplinary Interdepartmental Doctoral Studies in Humanities, Faculty of Philology. Institute of English Studies. Department of Pragmatics.
260 # %a Łódź : %b Uniwersytet Łódzki. Wydział Filozoficzno-Historyczny, %c 2015.
300 %a 217 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
502 %a Praca doktorska.
504 %a Bibliogr. s. 203-210.
546 %a Streszcz. pol.
650 # %a Analiza dyskursu %x aspekt społeczny %z Polska %y 1990- %v rozprawy akademickie.
650 # %a Analiza dyskursu %x aspekt społeczny %z Stany Zjednoczone %y 1990- %v rozprawy akademickie.
650 # %a Marketing społeczny %z Polska %y 1990- %v rozprawy akademickie.
650 # %a Marketing społeczny %z Stany Zjednoczone %y 1990- %v rozprawy akademickie.
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydział Filozoficzno-Historyczny. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192705255627 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-65348-02-9
982 %a 339.138 %c JABŁOŃSKA, J. %d MENTIONING THE %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
JABŁOŃSKA, J.
MENTIONING THE
Nr inwentarza:
BG 459347
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
JABŁOŃSKA, J.
MENTIONING THE
Nr inwentarza:
BG 459346
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz