Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uwarunkowania i perspektywy rozwoju orientacji rynkowej w podmiotach sfery kultury

Tytuł pełny:
Uwarunkowania i perspektywy rozwoju orientacji rynkowej w podmiotach sfery kultury / Magdalena Sobocińska ; [recenzenci Bogdan Mróz, Henryk Mruk]
Autorzy:
Sobocińska, Magdalena
Współtwórcy:
Mróz, Bogdan. Rec.
Mruk, Henryk. Rec.
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Rok wydania:
2015
Seria:
Monografie i Opracowania, 2084-6193 ; nr 259
Zawartość serii:
Monografie i Opracowania - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu 2084-6193 nr 259
Opis fizyczny:
381 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm
ISBN:
9788376955360
Uwagi:
Bibliogr. s. 343-358
Dostępna także w wersji elektronicznej
Streszcz. ang
Temat:
Marketing - zarządzanie - 1990-.
Obiekty kulturalne - Polska - zarządzanie - 1990-.
Marketing kulturalny.
Marketing kulturalny - Polska - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01903cam#a2200421#i#4500
001 0192705307255
003 KAT U, KAT 001
005 20220829224155.1
008 160204s2015####pl#a###g#####|000#0#pol#c
020 %a 9788376955360
035 %a xx003613073
035 %a (NUKAT)vtls003613073
040 %a POZN 004/MKA %c POZN 004/MKA %d WA U/DNs %d WA LAZ/DS
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Sobocińska, Magdalena.
245 1 0 %a Uwarunkowania i perspektywy rozwoju orientacji rynkowej w podmiotach sfery kultury / %c Magdalena Sobocińska ; [recenzenci Bogdan Mróz, Henryk Mruk].
260 # %a Wrocław : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2015.
300 %a 381 s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Monografie i Opracowania, %x 2084-6193 ; %v nr 259
504 %a Bibliogr. s. 343-358.
530 %a Dostępna także w wersji elektronicznej.
546 %a Streszcz. ang.
650 # %a Marketing %x zarządzanie %y 1990-.
650 # %a Obiekty kulturalne %z Polska %x zarządzanie %y 1990-.
650 # %a Marketing kulturalny.
650 # %a Marketing kulturalny %z Polska %y 1990-.
700 1 # %a Mróz, Bogdan. %e Rec.
700 1 # %a Mruk, Henryk. %e Rec.
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Monografie i Opracowania - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu %x 2084-6193 %v nr 259
856 4 1 %u http://libra.ibuk.pl/book/155820
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192705307255 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7695-536-0
982 %a 339.138 %c SOBOCIŃSKA, M. %d UWARUNKOWANIA %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
SOBOCIŃSKA, M.
UWARUNKOWANIA
Nr inwentarza:
G 209898
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz