Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa : studia przypadków

Tytuł pełny:
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa : studia przypadków / pod redakcją Wojciecha Grzegorczyka
Współtwórcy:
Grzegorczyk, Wojciech (1956- ). Redaktor
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania:
2016
Seria:
Akademia Zarządzania i Finansów
Zawartość serii:
Akademia Zarządzania i Finansów
Opis fizyczny:
264, [1] s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788380880788
9788380880795
Uwagi:
Bibliogr., netogr. przy rozdz
Temat:
Marketing - zarządzanie - studium przypadku.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01624cam#a2200349#i#4500
001 0192705441742
003 KAT U, KAT 001
005 20220204001013.2
008 160728s2016####pl#a###f#####|000#0dpol#c
020 %a 9788380880788
020 %a 9788380880795 %q e-ISBN
035 %a xx003764402
035 %a (NUKAT)vtls003764402
040 %a POZN 004/KM %c POZN 004/KMs %d POZN 004/MKA
245 0 0 %a Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa : %b studia przypadków / %c pod redakcją Wojciecha Grzegorczyka.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2016.
300 %a 264, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Akademia Zarządzania i Finansów
504 %a Bibliogr., netogr. przy rozdz.
520 8 %a Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, menadżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.
650 # %a Marketing %x zarządzanie %v studium przypadku.
700 1 # %a Grzegorczyk, Wojciech %d (1956- ). %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Akademia Zarządzania i Finansów
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192705441742 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8088-078-8
920 %a 978-83-8088-079-5 %q e-ISBN
982 %a 339.138 %c KREOWANIE I %d GRZEGORCZYK, W %z Marketing

Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, menadżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
KREOWANIE I
GRZEGORCZYK, W
Nr inwentarza:
G 210599
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
1743
Nr inwentarza:
WZarz 1743
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz