- Tytuł pełny:
- Skuteczność niekomercyjnych instytucji otoczenia biznesu we wspieraniu innowacji marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw / Sylwia Wiśniewska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Autorzy:
- Wiśniewska, Sylwia (ekonomia)
- Współtwórcy:
- Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Wydawnictwo. Wydawca
- Wydawca:
- Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
- Rok wydania:
- 2015
- Seria:
- Monografie : prace doktorskie / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 1898-6439 ; nr 24
- Zawartość serii:
- Monografie - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie 1898-6439 nr 24
- Opis fizyczny:
- 185 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788372526977
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 163-178
- Temat:
- Marketing - innowacje - Polska - 1990- - rozprawy akademickie.
Przedsiębiorstwa - innowacje - Polska - 1990- - rozprawy akademickie.
Przedsiębiorstwa - innowacje - badania - rozprawy akademickie. - Książka