Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody badań marketingowych : modelowanie, technologia, wizualizacja

Tytuł pełny:
Metody badań marketingowych : modelowanie, technologia, wizualizacja / redakcja naukowa Alicja Grześkowiak, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Agnieszka Stanimir ; [autorzy rozdziałów Marcin Gąsior, Alicja Grześkowiak, Stanisław Kaczmarczyk, Sabina Kauf, Mariusz Łapczyński, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Jolanta Perek-Białas, Adam Sagan, Magdalena Sobocińska, Agnieszka Stanimir, Jadwiga Stobiecka, Agnieszka Tłuczak, Joanna Wardęga]
Autorzy:
Gąsior, Marcin (marketing)
Kaczmarczyk, Stanisław (1945- )
Kauf, Sabina
Łapczyński, Mariusz
Perek-Białas, Jolanta (1973- )
Sagan, Adam (1963- )
Stobiecka, Jadwiga
Tłuczak, Agnieszka
Wardęga, Joanna (marketing)
Współtwórcy:
Grześkowiak, Alicja. Redaktor
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor
Sobocińska, Magdalena. Redaktor
Stanimir, Agnieszka (1972- ). Redaktor
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Rok wydania:
2016
Opis fizyczny:
183 s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm
ISBN:
9788376956121
978837696121
Uwagi:
Na s. red. błędnie podany nr ISBN
Bibliogr. przy rozdz
Temat:
Badania marketingowe - metodologia.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02485cam#a2200493#i#4500
001 0192805544948
003 KAT U, KAT 001
005 20220204003203.3
008 161227s2016####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788376956121
020 %z 978837696121
035 %a xx003889354
035 %a (NUKAT)vtls003889354
040 %a KR U/ESL %c KR U/ESL %d WR U/mts %d KAT 001/KC
100 1 %a Gąsior, Marcin %c (marketing).
245 1 0 %a Metody badań marketingowych : %b modelowanie, technologia, wizualizacja / %c redakcja naukowa Alicja Grześkowiak, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Agnieszka Stanimir ; [autorzy rozdziałów Marcin Gąsior, Alicja Grześkowiak, Stanisław Kaczmarczyk, Sabina Kauf, Mariusz Łapczyński, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Jolanta Perek-Białas, Adam Sagan, Magdalena Sobocińska, Agnieszka Stanimir, Jadwiga Stobiecka, Agnieszka Tłuczak, Joanna Wardęga].
260 # %a Wrocław : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2016.
300 %a 183 s. : %b il. (gł. kolor.) ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Na s. red. błędnie podany nr ISBN.
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
650 # %a Badania marketingowe %x metodologia.
700 1 # %a Grześkowiak, Alicja. %e Redaktor
700 1 # %a Mazurek-Łopacińska, Krystyna %d (1951- ). %e Redaktor
700 1 # %a Sobocińska, Magdalena. %e Redaktor
700 1 # %a Stanimir, Agnieszka %d (1972- ). %e Redaktor
700 1 # %a Kaczmarczyk, Stanisław %d (1945- ).
700 1 # %a Kauf, Sabina.
700 1 # %a Łapczyński, Mariusz.
700 1 # %a Perek-Białas, Jolanta %d (1973- ).
700 1 # %a Sagan, Adam %d (1963- ).
700 1 # %a Stobiecka, Jadwiga.
700 1 # %a Tłuczak, Agnieszka.
700 1 # %a Wardęga, Joanna %c (marketing).
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). %b Wydawnictwo. %4 pbl
856 4 8 %3 Okładka %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx003889354.jpg
856 4 1 %3 Spis treści %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx003889354.pdf
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192805544948 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7695-612-1
920 %z 978-83-769-612-1
982 %a 339.138 %c METODY BADAŃ %d GRZEŚKOWIAK, A %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
METODY BADAŃ
GRZEŚKOWIAK, A
Nr inwentarza:
G 212012
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
511
Nr inwentarza:
WIK 511
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz