- Tytuł pełny:
- Metody badań marketingowych : modelowanie, technologia, wizualizacja / redakcja naukowa Alicja Grześkowiak, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Agnieszka Stanimir ; [autorzy rozdziałów Marcin Gąsior, Alicja Grześkowiak, Stanisław Kaczmarczyk, Sabina Kauf, Mariusz Łapczyński, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Jolanta Perek-Białas, Adam Sagan, Magdalena Sobocińska, Agnieszka Stanimir, Jadwiga Stobiecka, Agnieszka Tłuczak, Joanna Wardęga]
- Autorzy:
- Gąsior, Marcin (marketing)
Kaczmarczyk, Stanisław (1945- )
Kauf, Sabina
Łapczyński, Mariusz
Perek-Białas, Jolanta (1973- )
Sagan, Adam (1963- )
Stobiecka, Jadwiga
Tłuczak, Agnieszka
Wardęga, Joanna (marketing) - Współtwórcy:
- Grześkowiak, Alicja. Redaktor
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor
Sobocińska, Magdalena. Redaktor
Stanimir, Agnieszka (1972- ). Redaktor
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
- Rok wydania:
- 2016
- Opis fizyczny:
- 183 s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm
- ISBN:
- 9788376956121
978837696121 - Uwagi:
- Na s. red. błędnie podany nr ISBN
Bibliogr. przy rozdz - Temat:
- Badania marketingowe - metodologia.
- Książka