- Tytuł pełny:
- Znaczenie strategii produktu w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem : strategia produktu w zakresie wyrobów konsumpcyjnych trwałego użytku, Toruń, 21 i 22 maja 1985 / Radim Vlček ; Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wydział Nauk Ekonomicznych, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierowania. Oddział Wojewódzki w Toruniu
- Wariant tytułu:
- Strategia produktu w zakresie wyrobów konsumpcyjnych trwałego użytku
- Autorzy:
- Vlček, Radim (1935-2011)
- Współtwórcy:
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Wydział Nauk Ekonomicznych. Wydawca
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział (Toruń). Wydawca - Wydawca:
- Toruń : Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Wydział Nauk Ekonomicznych : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierowania. Oddział Wojewódzki
- Rok wydania:
- [1985]
- Opis fizyczny:
- 10 s. : il. ; 24 cm
- Temat:
- Planowanie strategiczne.
Produkcja. - Książka