Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody testowania opinii konsumentów o produktach : strategia produktu w zakresie wyrobów konsumpcyjnych trwałego użytku, Toruń, 21 i 22 maja 1985

Tytuł pełny:
Metody testowania opinii konsumentów o produktach : strategia produktu w zakresie wyrobów konsumpcyjnych trwałego użytku, Toruń, 21 i 22 maja 1985 / Mirosław Haffer, Tadeusz Szumowski ; Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wydział Nauk Ekonomicznych, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierowania. Oddział Wojewódzki w Toruniu
Wariant tytułu:
Strategia produktu w zakresie wyrobów konsumpcyjnych trwałego użytku
Autorzy:
Haffer, Mirosław (1948- )
Szumowski, Tadeusz
Współtwórcy:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Wydział Nauk Ekonomicznych. Wydawca
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział (Toruń). Wydawca
Wydawca:
Toruń : Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Wydział Nauk Ekonomicznych : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierowania. Oddział Wojewódzki
Rok wydania:
[1985]
Opis fizyczny:
14 s. ; 23 cm
Temat:
Konsumenci - badania.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01550nam#a2200277#i#4500
001 0192805584422
003 KAT U, KAT 001
005 20170802212153.1
008 170223s1985####pl###########|000#0#pol#c
035 %a xx003938338
035 %a (NUKAT)vtls003938338
040 %a KAT 001/PD %c KAT 001/PDs
100 1 %a Haffer, Mirosław %d (1948- ).
245 1 0 %a Metody testowania opinii konsumentów o produktach : %b strategia produktu w zakresie wyrobów konsumpcyjnych trwałego użytku, Toruń, 21 i 22 maja 1985 / %c Mirosław Haffer, Tadeusz Szumowski ; Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wydział Nauk Ekonomicznych, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierowania. Oddział Wojewódzki w Toruniu.
246 3 0 %a Strategia produktu w zakresie wyrobów konsumpcyjnych trwałego użytku
260 # %a Toruń : %b Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Wydział Nauk Ekonomicznych : %b Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierowania. Oddział Wojewódzki, %c [1985].
300 %a 14 s. ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
650 # %a Konsumenci %x badania.
700 1 # %a Szumowski, Tadeusz.
710 2 # %a Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). %b Wydział Nauk Ekonomicznych. %4 pbl
710 2 # %a Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. %b Oddział (Toruń). %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0192805584422 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
142556/20
Nr inwentarza:
G 142556
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz