Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analyse du feedback dans le processus d’enseignement/apprentissage du français langue étrangère

Tytuł pełny:
Analyse du feedback dans le processus d’enseignement/apprentissage du français langue étrangère / Ewa Półtorak
Wariant tytułu:
Analiza feedbacku w procesie nauczania/uczenia się języka francuskiego jako obcego
Autorzy:
Półtorak, Ewa
Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydział Filologiczny
Współtwórcy:
Widła, Halina. Promotor
Wydawca:
Sosnowiec
Rok wydania:
2011
Opis fizyczny:
1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor. ; 12 cm
Uwagi:
Niepublikowana praca doktorska
Promotor: Halina Widła
Praca doktorska. Uniwersytet Śląski w Katowicach. Wydział Filologiczny, 2011
Zawiera bibliogr
Streszcz. w jęz. pol
Cechy pliku:
Dane tekstowe
Wymagania systemowe:
Wymagania systemowe: MS Word
Temat:
Uniwersytet Śląski (Katowice) - rozprawy akademickie.
Psychologia uczenia się.
Interakcja w edukacji.
Komputerowe programy edukacyjne.
Język francuski - studia i nauczanie - obcojęzyczni.
Opanowywanie drugiego języka - nauczanie wspomagane komputerowo.
Gatunek / Forma:
Rozprawy akademickie.
Rękopis (manuskrypt)
propozycja biblioteki
LDR 02065ctm#a2200469#i#4500
001 0192805734421
003 KAT U, KAT 001
005 20220829215512.2
006 m####f###d#|######
007 co#cg#---uunuu
008 170928s2011####pl#a###fqm###|000#0#fre#c
035 %a xx004126245
035 %a (NUKAT)vtls004126245
040 %a KAT U/DO %c KAT U/DOs %d KAT U/DO
041 0 # %a fre %b pol
100 1 %a Półtorak, Ewa.
245 1 0 %a Analyse du feedback dans le processus d’enseignement/apprentissage du français langue étrangère / %c Ewa Półtorak.
246 1 5 %a Analiza feedbacku w procesie nauczania/uczenia się języka francuskiego jako obcego
256 %a Dane tekstowe.
260 # %a Sosnowiec, %c 2011.
300 %a 1 dysk optyczny (CD-ROM) : %b kolor. ; %c 12 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Komputer %b c %2 rdamedia
338 %a Dysk komputerowy %b cd %2 rdacarrier
500 %a Niepublikowana praca doktorska.
500 %a Promotor: Halina Widła.
502 %a Praca doktorska. Uniwersytet Śląski w Katowicach. Wydział Filologiczny, 2011.
504 %a Zawiera bibliogr.
538 %a Wymagania systemowe: MS Word.
546 %a Streszcz. w jęz. pol.
610 2 # %a Uniwersytet Śląski (Katowice) %v rozprawy akademickie.
650 # %a Psychologia uczenia się.
650 # %a Interakcja w edukacji.
650 # %a Komputerowe programy edukacyjne.
650 # %a Język francuski %x studia i nauczanie %x obcojęzyczni.
650 # %a Opanowywanie drugiego języka %x nauczanie wspomagane komputerowo.
655 # %a Rozprawy akademickie.
700 1 # %a Widła, Halina. %e Promotor
710 2 # %a Uniwersytet Śląski (Katowice). %b Wydział Filologiczny.
856 4 9 %u http://www.bc.us.edu.pl/publication/13535 %z Pełny tekst publikacji dostępny tylko z komputerów sieci bibliotek UŚ. %9 Link lokalny
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192805734421 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Dokumenty zabezpieczone

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
dr 3161
Nr inwentarza:
BGdr 3161
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz