- Tytuł pełny:
- Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - współczesne konteksty badań / redakcja naukowa Jerzy Gołuchowski, Zbigniew Spyra
- Współtwórcy:
- Gołuchowski, Jerzy. Redaktor
Spyra, Zbigniew. Redaktor
Firma Konsultingowo-Usługowa PROKSENIA. Wydawca
Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydział Informatyki i Komunikacji. Wydawca - Wydawca:
- Kraków : Wydawnictwo "PROKSENIA" ; Katowice : na zlecenie Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wydział Informatyki i Komunikacji
- Rok wydania:
- 2017
- Opis fizyczny:
- 184 strony : ilustracje ; 24 cm
- ISBN:
- 9788360789681
- Uwagi:
- Na stronie redakcyjnej: "Publikacja jest zbiorem referatów przygotowanych na V Ogólnopolską Studencko-Doktorancką Konferencję Naukową "Nowe media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej" organizowaną przez Naukowe Koło Marketingu Meritum działające przy Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych we współpracy z Kołem Naukowym KONTIKI działającym przy Katedrze Zarządzania Marketingowego i Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach"
Bibliografia przy rozdziałach - Temat:
- Komunikacja marketingowa - konferencje.
Marketing w Internecie - konferencje.
Media społecznościowe - konferencje. - Książka