Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly

Tytuł pełny:
The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly / David Meerman Scott
Tytuły ujednolicone:
New rules of marketing and PR (ang.)
Wariant tytułu:
New rules of marketing and public relations
Autorzy:
Scott, David Meerman (1961- )
Współtwórcy:
John Wiley & Sons. Wydawca
Wydawca:
Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, Inc
Wydanie:
Sixth edition
Rok wydania:
copyright © 2017
Opis fizyczny:
XXI, [1], 426 stron ; 23 cm
ISBN:
9781119362418
9781119362470
9781119362449
Uwagi:
Na okładce: "Completely revised & updated 6th edition"
W dokumencie zapis dwóch numerów ISBN bez łączników
Indeks
Temat:
Marketing w Internecie.
Public relations.
Public relations i Internet.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01830cam#a2200421#i#4500
001 0192905980568
003 KAT U, KAT 001
005 20180305081545.9
008 180226s2017####xxu####f#####|001#0#eng#c
020 %a 9781119362418 %q pbk.
020 %a 9781119362470 %q pdf
020 %a 9781119362449 %q epub
035 %a xx004256176
035 %a (NUKAT)vtls004256176
040 %a KAT 001/KC %b pol %e rda %c KAT 001/KC %d KAT 001/KC
100 1 %a Scott, David Meerman %d (1961- ). %e Autor
240 1 0 %a New rules of marketing and PR %l (ang.)
245 1 4 %a The new rules of marketing & PR : %b how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly / %c David Meerman Scott.
246 3 0 %a New rules of marketing and public relations
250 %a Sixth edition.
260 # %a Hoboken, New Jersey : %b John Wiley & Sons, Inc., %c copyright © 2017.
300 %a XXI, [1], 426 stron ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Na okładce: "Completely revised & updated 6th edition".
500 %a W dokumencie zapis dwóch numerów ISBN bez łączników.
504 %a Indeks.
650 # %a Marketing w Internecie.
650 # %a Public relations.
650 # %a Public relations i Internet.
710 2 # %a John Wiley & Sons. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192905980568 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-1-119-36241-8 %q pbk.
920 %a 9781119362470 %q pdf
920 %a 9781119362449 %q epub
982 %a 339.138 %c SCOTT, D. M. %d NEW RULES OF %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
SCOTT, D. M.
NEW RULES OF
Nr inwentarza:
G 215568
Niedostępny
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
2861
Nr inwentarza:
WZarz 2861
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
3625
Nr inwentarza:
WZarz 3625
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz