- Tytuł pełny:
- Wizerunek kobiety we francuskiej reklamie telewizyjnej : analiza ilościowo-jakościowa komunikatów reklamowych emitowanych na kanale FR 3 Telewizji Francuskiej / Bożena Czekańska-Mirek
- Autorzy:
- Czekańska-Mirek, Bożena
- Współtwórcy:
- Krzysztofek, Kazimierz. Promotor
Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydział Nauk Społecznych. Instytucja nadająca stopień - Wydawca:
- Katowice
- Rok wydania:
- 2002
- Opis fizyczny:
- 183, [36] kart : ilustracje ; 30 cm
- Uwagi:
- Niepublikowana praca doktorska
Promotor: Kazimierz Krzysztofek
Praca doktorska. Uniwersytet Śląski w Katowicach. Wydział Nauk Społecznych, 2002
Bibliografia na kartach 178-182 - Temat:
- Uniwersytet Śląski (Katowice) - rozprawy akademickie.
Komunikacja - aspekt społeczny.
Mass media.
Reklama - aspekt społeczny.
Styl życia.
Kobiety w reklamie. - Gatunek / Forma:
- Rozprawy akademickie.
- Rękopis (manuskrypt)