- Tytuł pełny:
- The pragmatic structure of radio advertising in english and in polish / Adam Wojtaszek
- Wariant tytułu:
- Struktura pragmatyczna reklam radiowych w języku polskim i angielskim
- Autorzy:
- Wojtaszek, Adam
- Współtwórcy:
- Arabski, Janusz (1939-2015). Promotor
Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydział Filologiczny. Instytucja nadająca stopień - Wydawca:
- Katowice
- Rok wydania:
- 1998
- Opis fizyczny:
- 223 karty ; 30 cm
- Uwagi:
- Niepublikowana praca doktorska
Promotor: Janusz Arabski
Praca doktorska. Uniwersytet Śląski w Katowicach. Wydział Filologiczny, 1999
Bibliografia na kartach 186-188
Tekst w języku angielskim. Karty tytułowe w języku angielskim i polskim - Temat:
- Uniwersytet Śląski (Katowice) - rozprawy akademickie.
Reklama radiowa - język. - Gatunek / Forma:
- Rozprawy akademickie.
- Rękopis (manuskrypt)