Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Service design po polsku : jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Tytuł pełny:
Service design po polsku : jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów / Marcin Chłodnicki
Autorzy:
Chłodnicki, Marcin
Współtwórcy:
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2018
Opis fizyczny:
174, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm
ISBN:
9788301194321
Uwagi:
Bibliografia na stronach 173-[175]
Temat:
Zarządzanie przedsiębiorstwem - innowacje.
Usługi - innowacje.
Zadowolenie konsumentów.
Marketing usług.
Projektowanie usług.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01981cam#a2200385#i#4500
001 0192906017901
003 KAT U, KAT 001
005 20221010061848.4
008 180329s2018####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788301194321
035 %a xx004283628
035 %a (NUKAT)vtls004283628
040 %a POZN 004/MKA %b pol %e rda %c POZN 004/MKA %d POZN 004/LKs %d WR 004/EJ %d WA 14/ABs %d KR 048/PK %d KR 93/MSs
100 1 %a Chłodnicki, Marcin. %e Autor
245 1 0 %a Service design po polsku : %b jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów / %c Marcin Chłodnicki.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2018.
300 %a 174, [1] strona : %b ilustracje kolorowe ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia na stronach 173-[175].
650 # %a Zarządzanie przedsiębiorstwem %x innowacje.
650 # %a Usługi %x innowacje.
650 # %a Zadowolenie konsumentów.
650 # %a Marketing usług.
650 # %a Projektowanie usług.
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca %4 pbl
856 4 8 %3 Okładka %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004283628.jpg
856 4 1 %3 Spis treści %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004283628.pdf
856 4 1 %3 Spis treści %u http://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2019/03/100000319978/100000319978_Chlodnicki_ServiceDesign.pdf
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192906017901 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-01-19432-1
982 %a 658.6/.8 %c CHŁODNICKI, M. %d SERVICE DESIGN %z Organizacja i technika handlu. Towary. Usługi

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
658.6/.8
CHŁODNICKI, M.
SERVICE DESIGN
Nr inwentarza:
BG 486298
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
658.6/.8
CHŁODNICKI, M.
SERVICE DESIGN
Nr inwentarza:
G 217481
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
2871
Nr inwentarza:
WZarz 2871
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz