- Tytuł pełny:
- Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych / pod redakcją Aleksandry Kalisz, Eweliny Tyc
- Współtwórcy:
- Kalisz, Aleksandra. Redaktor
Tyc, Ewelina. Redaktor
Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
- Wydanie:
- Wydanie I
- Rok wydania:
- 2017
- Seria:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, 0208-6336 ; nr 3663
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach 0208-6336 nr 3663
- Opis fizyczny:
- 219, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm
- ISBN:
- 9788322631447
9788322631430 - Uwagi:
- Stanowi T. 3 publikacji o tematyce autopromocyjnej. T. 1 pt. "Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony", T. 2 pt. "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś", T. 4 pt. "Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych"
Bibliografia przy rozdziałach
Streszczenia w języku angielskim przy rozdziałach - Temat:
- Autoprezentacja.
Mass media - aspekt społeczny. - Książka