Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka

Tytuł pełny:
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek ; autorzy Roman Bębenista, Bartosz Borowiec, Magdalena Daniłoś, Katarzyna Gawlik, Paweł Gruszecki, Michał Kot, Grzegorz Krzemień, Szymon Lisowski, Grzegorz Mazurek, Anna Miotk, Arkadiusz Miegoń, Dagmara Plata-Alf, Paweł Sala, Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Wojciech Szymański, Jolanta Tkaczyk, Magdalena Tobiasz, Marta Ulman, Aleksander Winciorek, Tomasz Woźniak, Konrad Zach
Autorzy:
Bębenista, Roman
Borowiec, Bartosz
Daniłoś, Magdalena
Gawlik, Katarzyna (zarządzanie)
Gruszecki, Paweł (prawo)
Kot, Michał (marketing)
Krzemień, Grzegorz
Lisowski, Szymon
Miotk, Anna
Miegoń, Arkadiusz
Plata-Alf, Dagmara
Sala, Paweł
Sokołowski, Jarosław (reklama)
Sowiński, Łukasz (marketing)
Szymański, Wojciech (informatyka)
Tkaczyk, Jolanta
Tobiasz, Magdalena
Ulman, Marta
Winciorek, Aleksander
Woźniak, Tomasz (1978- )
Zach, Konrad
Współtwórcy:
Mazurek, Grzegorz. Redaktor Autor
Wydawnictwo Poltext. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Poltext
Rok wydania:
© copyright 2018
Opis fizyczny:
482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm
ISBN:
9788375618051
Uwagi:
Nazwy autorów na 4 stronie okładki
Bibliografia, netografia przy rozdziałach
Temat:
Marketing w Internecie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02859cam#a2200565#i#4500
001 0192906104795
003 KAT U, KAT 001
005 20210329062011.4
008 180509s2018####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788375618051
035 %a xx004312440
035 %a (NUKAT)vtls004312440
040 %a WR U/MB %b pol %e rda %c WR U/MBs %d WR U/mw %d KR 048/PK %d WA 14/MBs %d WRU/PAdml
245 0 0 %a E-marketing : %b planowanie, narzędzia, praktyka / %c redakcja Grzegorz Mazurek ; autorzy Roman Bębenista, Bartosz Borowiec, Magdalena Daniłoś, Katarzyna Gawlik, Paweł Gruszecki, Michał Kot, Grzegorz Krzemień, Szymon Lisowski, Grzegorz Mazurek, Anna Miotk, Arkadiusz Miegoń, Dagmara Plata-Alf, Paweł Sala, Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Wojciech Szymański, Jolanta Tkaczyk, Magdalena Tobiasz, Marta Ulman, Aleksander Winciorek, Tomasz Woźniak, Konrad Zach.
260 # %a Warszawa : %b Poltext, %c © copyright 2018.
300 %a 482 strony : %b ilustracje (w tym kolorowe) ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Nazwy autorów na 4 stronie okładki.
504 %a Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
650 # %a Marketing w Internecie.
700 1 # %a Mazurek, Grzegorz. %e Redaktor %e Autor
700 1 # %a Bębenista, Roman. %e Autor
700 1 # %a Borowiec, Bartosz. %e Autor
700 1 # %a Daniłoś, Magdalena. %e Autor
700 1 # %a Gawlik, Katarzyna %c (zarządzanie). %e Autor
700 1 # %a Gruszecki, Paweł %c (prawo). %e Autor
700 1 # %a Kot, Michał %c (marketing). %e Autor
700 1 # %a Krzemień, Grzegorz. %e Autor
700 1 # %a Lisowski, Szymon. %e Autor
700 1 # %a Miotk, Anna. %e Autor
700 1 # %a Miegoń, Arkadiusz. %e Autor
700 1 # %a Plata-Alf, Dagmara. %e Autor
700 1 # %a Sala, Paweł. %e Autor
700 1 # %a Sokołowski, Jarosław %c (reklama). %e Autor
700 1 # %a Sowiński, Łukasz %c (marketing). %e Autor
700 1 # %a Szymański, Wojciech %c (informatyka). %e Autor
700 1 # %a Tkaczyk, Jolanta. %e Autor
700 1 # %a Tobiasz, Magdalena. %e Autor
700 1 # %a Ulman, Marta. %e Autor
700 1 # %a Winciorek, Aleksander. %e Autor
700 1 # %a Woźniak, Tomasz %d (1978- ). %e Autor
700 1 # %a Zach, Konrad. %e Autor
710 2 # %a Wydawnictwo Poltext. %e Wydawca %4 pbl
856 4 1 %3 Spis treści %u http://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2018/06/100000313338/100000313338_Mazurek_Emarketing.pdf
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192906104795 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7561-805-1
982 %a 339.138 %c E-MARKETING %d MAZUREK, G. %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
E-MARKETING
MAZUREK, G.
Nr inwentarza:
BG 489591
Niedostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
E-MARKETING
MAZUREK, G.
Nr inwentarza:
BG 497288
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz