Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych : studia przypadków

Tytuł pełny:
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych : studia przypadków / Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska
Autorzy:
Grzegorczyk, Wojciech (1956- )
Szymańska, Kamila (zarządzanie)
Współtwórcy:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2018
Seria:
Akademia Zarządzania i Finansów
Zawartość serii:
Akademia Zarządzania i Finansów
Opis fizyczny:
179, [1] strona ; 24 cm
ISBN:
9788380889910
9788380889927
Uwagi:
Bibliografia na stronach 177-[180]
Dostępne także jako e-book
Temat:
Marketing mix.
Marketing strategiczny.
Marketing mix - Polska - studium przypadku.
Marketing strategiczny - Polska - studium przypadku.
Rynki eksportowe - Polska - 1990- - studium przypadku.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01848cam#a2200421#i#4500
001 0192906240569
003 KAT U, KAT 001
005 20180912064445.7
008 180726s2018####pl###########|000#0#pol#c
020 %a 9788380889910
020 %a 9788380889927 %q e-ISBN
035 %a xx004382587
035 %a (NUKAT)vtls004382587
040 %a GD U/AEK %b pol %e rda %c GD U/AEKs %d WA 14/ABs
100 1 %a Grzegorczyk, Wojciech %d (1956- ). %e Autor
245 1 0 %a Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych : %b studia przypadków / %c Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2018.
300 %a 179, [1] strona ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Akademia Zarządzania i Finansów
504 %a Bibliografia na stronach 177-[180].
536 %a Dostępne także jako e-book.
650 # %a Marketing mix.
650 # %a Marketing strategiczny.
650 # %a Marketing mix %z Polska %v studium przypadku.
650 # %a Marketing strategiczny %z Polska %v studium przypadku.
650 # %a Rynki eksportowe %z Polska %y 1990- %v studium przypadku.
700 1 # %a Szymańska, Kamila %c (zarządzanie). %e Autor
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Akademia Zarządzania i Finansów
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192906240569 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8088-991-0
920 %a 978-83-8088-992-7 %q e-ISBN
982 %a 339.138 %c GRZEGORCZYK, W %d STRATEGIE %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
GRZEGORCZYK, W
STRATEGIE
Nr inwentarza:
G 217318
Niedostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
GRZEGORCZYK, W
STRATEGIE
Nr inwentarza:
G 217522
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz