Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przekonywanie i wywieranie wpływu : inteligencja emocjonalna

Tytuł pełny:
Przekonywanie i wywieranie wpływu : inteligencja emocjonalna / Nick Morgan [i 10 pozostałych] ; tłumaczenie Arkadiusz Romanek
Wariant tytułu:
Tytuł oryginału: Influence and persuasion
Autorzy:
Morgan, Nick (1953- )
Współtwórcy:
Romanek, Arkadiusz. Tłumacz
Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca
Wydawca:
Gliwice : HELION
Rok wydania:
copyright © 2019
Seria:
Harvard Business Review
Onepress Exclusive
Zawartość serii:
Harvard Business Review Book
Onepress Exclusive
Opis fizyczny:
140 stron ; 20 cm
ISBN:
9788328345614
Uwagi:
Na czwartej stronie okładki nazwy kilku autorów artykułów przedstawionych w tej książce: Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte
Książka jest zbiorem artykułów opublikowanych oryginalnie w Harvard Business Review
Bibliografia na stronach 139-140
Ebook dostępny wyłącznie na ebookpoint.pl
Temat:
Wpływ (psychologia) - poradniki.
Perswazja (psychologia) - poradniki.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01964cam#a2200421#i#4500
001 0192906359889
003 KAT U, KAT 001
005 20201230061941.2
008 181120s2019####pl#######f###|000#0#pol#c
020 %a 9788328345614
035 %a xx004469259
035 %a (NUKAT)vtls004469259
040 %a WR U/MB %b pol %e rda %c WR U/MBs %d WR U/mw %d GD 27/LKs
041 1 # %a pol %h eng
245 0 0 %a Przekonywanie i wywieranie wpływu : %b inteligencja emocjonalna / %c Nick Morgan [i 10 pozostałych] ; tłumaczenie Arkadiusz Romanek.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Influence and persuasion
260 # %a Gliwice : %b HELION, %c copyright © 2019.
300 %a 140 stron ; %c 20 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Harvard Business Review
490 1 %a Onepress Exclusive
500 %a Na czwartej stronie okładki nazwy kilku autorów artykułów przedstawionych w tej książce: Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte.
500 %a Książka jest zbiorem artykułów opublikowanych oryginalnie w Harvard Business Review.
504 %a Bibliografia na stronach 139-140.
530 %a Ebook dostępny wyłącznie na ebookpoint.pl.
650 # %a Wpływ (psychologia) %v poradniki.
650 # %a Perswazja (psychologia) %v poradniki.
700 1 # %a Morgan, Nick %d (1953- ). %e Autor
700 1 # %a Romanek, Arkadiusz. %e Tłumacz
710 2 # %a Grupa Wydawnicza Helion. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Harvard Business Review Book
830 0 %a Onepress Exclusive
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192906359889 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-283-4561-4
982 %a 159.95 %c PRZEKONYWANIE %z Wyższe procesy poznawcze. Inteligencja

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
33238
Nr inwentarza:
BPP 33238
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 1 - Filozofia. Psychologia - POZIOM 2
Sygnatura:
159.95
PRZEKONYWANIE
Nr inwentarza:
BG 498684
Wolny dostęp
Położenie:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
107680
Nr inwentarza:
FUS 107680
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz