- Tytuł pełny:
- Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka / pod redakcją Emilii Bańczyk, Natalii Moćko
- Współtwórcy:
- Bańczyk, Emilia. Redakcja
Moćko, Natalia. Redakcja
Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
- Wydanie:
- Wydanie I
- Rok wydania:
- 2018
- Seria:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, 0208-6336 ; 3754
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach 0208-6336 3754
- Opis fizyczny:
- 171, [1] strona : ilustracje ; 21 cm
- ISBN:
- 9788322634493
9788322634509 - Uwagi:
- Bibliografia po tekstach
Streszczenie angielskie. Tekst częściowo rosyjski. Częściowo alfabet cyrylicki - Temat:
- Reklama i dzieci.
Mass media i dzieci - 1990-.
Mass media - wpływ.
Telewizja i dzieci.
Dzieci - język.
Komunikacja - aspekt społeczny. - Gatunek / Forma:
- Książki
Publikacje naukowe
Praca zbiorowa - Książka