Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Integracja podejść metodologicznych w badaniach marketingu

Tytuł pełny:
Integracja podejść metodologicznych w badaniach marketingu / Paweł Chlipała
Autorzy:
Chlipała, Paweł
Współtwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Rok wydania:
2018
Seria:
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna: Monografie, 1899-0428 ; nr 256
Zawartość serii:
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie 1899-0428 nr 256
Opis fizyczny:
225 stron : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788372527578
Uwagi:
Bibliografia na stronach 193-209
Publikacja została dofinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Badania marketingowe - metodologia.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01756cam#a2200349#i#4500
001 0193006501570
003 KAT U, KAT 001
005 20190327114712.4
008 180612s2018####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788372527578
035 %a xx004343485
035 %a (NUKAT)vtls004343485
040 %a WR U/mt %b pol %e rda %c WR U/mts %d WR U/mw %d WA 14/ABs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Chlipała, Paweł. %e Autor
245 1 0 %a Integracja podejść metodologicznych w badaniach marketingu / %c Paweł Chlipała.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2018.
300 %a 225 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna: Monografie, %x 1899-0428 ; %v nr 256
504 %a Bibliografia na stronach 193-209.
536 %a Publikacja została dofinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 # %a Badania marketingowe %x metodologia.
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. %n Seria Specjalna, %p Monografie %x 1899-0428 %v nr 256
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006501570 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7252-757-8
982 %a 339.138 %c CHLIPAŁA, P. %d INTEGRACJA %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
CHLIPAŁA, P.
INTEGRACJA
Nr inwentarza:
G 219040
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz