- Tytuł pełny:
- Integracja podejść metodologicznych w badaniach marketingu / Paweł Chlipała
- Autorzy:
- Chlipała, Paweł
- Współtwórcy:
- Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Wydawnictwo. Wydawca
- Wydawca:
- Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
- Rok wydania:
- 2018
- Seria:
- Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna: Monografie, 1899-0428 ; nr 256
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie 1899-0428 nr 256
- Opis fizyczny:
- 225 stron : ilustracje ; 24 cm
- ISBN:
- 9788372527578
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach 193-209
Publikacja została dofinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
Streszczenie w języku angielskim - Temat:
- Badania marketingowe - metodologia.
- Książka