- Tytuł pełny:
- Marka turystyczna : kreowanie, rozwój, promocja markowych produktów turystyki zdrowotnej i aktywnej = Tourist brand : creation, development, promotion of branded products of health and active tourism / pod redakcją Wioletty Kamińskiej, Małgorzaty Wilk-Grzywny
- Wariant tytułu:
- Tourist brand : creation, development, promotion of branded products of health and active tourism
- Współtwórcy:
- Kamińska, Wioletta. Redaktor
Wilk-Grzywna, Małgorzata. Redaktor
Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa : Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN
- Rok wydania:
- 2018
- Seria:
- Biuletyn / Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, 0079-3493 ; z. 269
- Zawartość serii:
- Biuletyn - Polska Akademia Nauk. Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 0079-3493 z. 269
- Opis fizyczny:
- 251 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm
- Uwagi:
- Bibliografia przy artykułach
Publikacja dofinansowana z dotacji przekazanej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach zadania publicznego "Cykl działań rozwojowo promocyjnych na rzecz budowy silnyk marek: Wschodni Szlak Green Velo oraz Świętokrzyskie - klucz do zdrowia"
Tekst w języku polskim, angielskim, rosyjskim. Streszczenia w języku angielskim - Temat:
- Marketing turystyczny - Polska - 1990-.
Turystyka medyczna - aspekt ekonomiczny - Polska - 1990-. - Książka