- Tytuł pełny:
- Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane aspekty badań / redakcja naukowa Zbigniew Spyra, Sebastian Musioł ; Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wydział Informatyki i Komunikacji
- Autorzy:
- Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydział Informatyki i Komunikacji
- Współtwórcy:
- Spyra, Zbigniew. Redaktor
Musioł, Sebastian (1972- ). Redaktor
Firma Konsultingowo-Usługowa PROKSENIA. Wydawca
Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydział Informatyki i Komunikacji. Wydawca - Wydawca:
- Kraków : Wydawnictwo "PROKSENIA" ; Katowice : na zlecenie Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wydział Informatyki i Komunikacji
- Rok wydania:
- 2018
- Opis fizyczny:
- 121 stron : ilustracje ; 24 cm
- ISBN:
- 9788360789704
- Uwagi:
- Na stronie redakcyjnej: Publikacja jest zbiorem referatów przygotowanych na VI Ogólnopolską Studencko-Doktorancką Konferencję Naukową "Nowe media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej" organizowaną przez Naukowe Koło Marketingu Meritum działające przy Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Bibliografia przy rozdziałach - Temat:
- Komunikacja marketingowa - konferencje.
Marketing w Internecie - konferencje.
Media społecznościowe - konferencje. - Książka