- Tytuł pełny:
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]
- Wariant tytułu:
- Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych
- Współtwórcy:
- Smalec, Agnieszka. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2013
- Seria:
- Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 30
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 775
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 30 - Opis fizyczny:
- 540 s. : il. ; 25 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 775
Tekst pol., ang., ros
Streszcz. ang., pol - Temat:
- Marketing terytorialny - Polska - 1990-.
- Książka