Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych

Tytuł pełny:
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]
Wariant tytułu:
Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych
Współtwórcy:
Smalec, Agnieszka. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania:
2013
Seria:
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 30
Zawartość serii:
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 775
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 30
Opis fizyczny:
540 s. : il. ; 25 cm
Uwagi:
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 775
Tekst pol., ang., ros
Streszcz. ang., pol
Temat:
Marketing terytorialny - Polska - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01749cam#a2200349#ic4500
001 0193006521595
003 KAT U, KAT 001
005 20220204015636.5
008 140117s2013####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx003002910
035 %a (NUKAT)vtls003002910
040 %a POZN 004/KM %c POZN 004/KMs
041 0 # %a pol %a eng %a rus %b eng %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych / %c [red. nauk. Agnieszka Smalec].
246 3 0 %a Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2013.
300 %a 540 s. : %b il. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, %x 1509-0507 ; %v nr 30
500 %a W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 775.
546 %a Tekst pol., ang., ros.
546 %a Streszcz. ang., pol.
650 # %a Marketing terytorialny %z Polska %y 1990-.
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński %x 1640-6818 %v nr 775
830 0 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu %x 1509-0507 %v 30
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006521595 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d SMALEC, A. %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
SMALEC, A.
Nr inwentarza:
G 219161
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
SMALEC, A.
Nr inwentarza:
G 220202
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz