- Tytuł pełny:
- Szkoły wyższe w świetle zmian w zachowaniach nabywców / redakcja naukowa Maciej Kolasiński, Grażyna Nowaczyk
- Wariant tytułu:
- Higher education institutions vis-à-vis changes in consumer behavior
- Współtwórcy:
- Kolasiński, Maciej. Red.
Nowaczyk, Grażyna (1959- ). Red.
Wyższa Szkoła Bankowa (Poznań). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej
- Rok wydania:
- 2016
- Seria:
- Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 1426-9724 ; t. 71, nr 6 (2016)
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu 1426-9724 t. 71, nr 6
- Opis fizyczny:
- 232 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- Bibliogr. przy pracach
Streszcz. pol. przy pracach - Temat:
- Studenci - ocena - Polska - 1990-.
Uniwersytety i uczelnie - marketing - Polska - 1990-.
Uniwersytety i uczelnie - ocena - Polska - 1990-.
Wybór uczelni - Polska - 1990-. - Książka