Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ zaufania do marki na zachowania konsumentów

Tytuł pełny:
Wpływ zaufania do marki na zachowania konsumentów / Adam Rudzewicz
Autorzy:
Rudzewicz, Adam
Współtwórcy:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
Rok wydania:
© copyright 2018
Opis fizyczny:
192, [2] strony : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788381001519
Uwagi:
Bibliografia na stronach149-167
Streszczenie angielskie
Temat:
Preferencje konsumenta.
Postawy konsumentów.
Lojalność wobec marki - badania.
Zaufanie konsumentów.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01646cam#a2200349#i#4500
001 0193006546128
003 KAT U, KAT 001
005 20220419202429.6
008 190313s2018####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788381001519
035 %a xx004562968
035 %a (NUKAT)vtls004562968
040 %a KR 7/MN %b pol %e rda %c KR 7/MNs %d KR 7/AK %d WR U/DZs %d WA 14/MBs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Rudzewicz, Adam. %e Autor
245 1 0 %a Wpływ zaufania do marki na zachowania konsumentów / %c Adam Rudzewicz.
260 # %a Olsztyn : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, %c © copyright 2018.
300 %a 192, [2] strony : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia na stronach149-167.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 # %a Preferencje konsumenta.
650 # %a Postawy konsumentów.
650 # %a Lojalność wobec marki %x badania.
650 # %a Zaufanie konsumentów.
710 2 # %a Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006546128 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8100-151-9
982 %a 365/366 %c RUDZEWICZ, A. %d WPŁYW ZAUFANIA %z Konsumeryzm. Konsumenci. Potrzeby mieszkaniowe i ich zaspokajanie

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
RUDZEWICZ, A.
WPŁYW ZAUFANIA
Nr inwentarza:
BG 611170
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz