- Tytuł pełny:
- Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) : perspektywa marketingu / redakcja naukowa Marek Drzazga
- Współtwórcy:
- Drzazga, Marek. Redaktor
Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
- Rok wydania:
- 2019
- Seria:
- Praca Naukowa
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Opis fizyczny:
- 130 stron : ilustracje ; 24 cm
- ISBN:
- 9788378755340
9788378755357 - Uwagi:
- Monografia jest pokłosiem dyskusji naukowej przeprowadzonej podczas ogólnopolskiej, międzywydziałowej konferencji naukowej, z cyklu: "Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego", która odbyła się w dniach 12-13 października 2017 roku w Katowicach
Bibliografia, netografia na stronach 113-124 - Temat:
- Społeczna odpowiedzialność biznesu - konferencje.
Marketing - konferencje.
Społeczna odpowiedzialność biznesu - Polska - 1990- - konferencje.
Marketing - Polska - 1990- - konferencje. - Książka