Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Moda a społeczeństwo konsumpcyjne : społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich

Tytuł pełny:
Moda a społeczeństwo konsumpcyjne : społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich / Aleksandra Perchla-Włosik
Autorzy:
Perchla-Włosik, Aleksandra
Współtwórcy:
Uniwersytet Wrocławski. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wydania:
2019
Seria:
Acta Universitatis Wratislaviensis, 0239-6661 ; no 3901
Zawartość serii:
Acta Universitatis Wratislaviensis 0239-6661 no 3901
Opis fizyczny:
188, [3] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm
ISBN:
9788322936504
Uwagi:
Bibliografia na stronach 175-188
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Moda - socjologia.
Społeczeństwo konsumpcyjne - aspekt antropologiczny.
Konsumpcja (ekonomia) - aspekt antropologiczny.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01757cam#a2200361#i#4500
001 0193006589836
003 KAT U, KAT 001
005 20191010070646.3
008 190524s2019####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788322936504
035 %a xx004624930
035 %a (NUKAT)vtls004624930
040 %a WR U/MGA %b pol %e rda %c WR U/MGA %d WR U/EG %d WR U/AOs %d SIEDL 001/AD %d WA 14/MBs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Perchla-Włosik, Aleksandra. %e Autor
245 1 0 %a Moda a społeczeństwo konsumpcyjne : %b społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich / %c Aleksandra Perchla-Włosik.
260 # %a Wrocław : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, %c 2019.
300 %a 188, [3] strony : %b ilustracje (w tym kolorowe) ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Acta Universitatis Wratislaviensis, %x 0239-6661 ; %v no 3901
504 %a Bibliografia na stronach 175-188.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 # %a Moda %x socjologia.
650 # %a Społeczeństwo konsumpcyjne %x aspekt antropologiczny.
650 # %a Konsumpcja (ekonomia) %x aspekt antropologiczny.
710 2 # %a Uniwersytet Wrocławski. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Acta Universitatis Wratislaviensis %x 0239-6661 %v no 3901
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006589836 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-229-3650-4
982 %a 391/395 %c PERCHLA-WŁOSI %d MODA A %z Zwyczaje i obyczaje. Ubiory. Ozdoby. Moda

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
80653
Nr inwentarza:
BNS 80653
Niedostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
99897
Nr inwentarza:
BFP 99897
Niedostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
391/395
PERCHLA-WŁOSI
MODA A
Nr inwentarza:
BG 620904
Niedostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
391/395
PERCHLA-WŁOSI
MODA A
Nr inwentarza:
G 220374
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
391/395
PERCHLA-WŁOSI
MODA A
Nr inwentarza:
G 220445
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz