Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania marketingowe : rozwój metod i technik badawczych

Tytuł pełny:
Badania marketingowe : rozwój metod i technik badawczych / redaktorzy tematyczni Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Współtwórcy:
Sobocińska, Magdalena. Redaktor
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Rok wydania:
2018
Seria:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 1899-3192 ; nr 525
Zawartość serii:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 1899-3192 nr 525
Opis fizyczny:
303 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm
Uwagi:
Na okładce: W numerze m. in.: Triangulacja w badaniach marketingowych; Rygor metodologiczny badań marketingowych; Podejscie ESM w badaniach marketingowych i analizy scoringowe; Metoda Propensity Score Matching w badaniach typu desk research; Wykorzystanie neuroobrazowania w badaniach konsumentów
Bibliografia przy artykułach
Dostępne również w formie elektronicznej
Streszczenia angielskie przy artykułach
Temat:
Badania marketingowe.
Badania marketingowe - metodologia.
Konsumenci - badania.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02243cam#a2200385#i#4500
001 0193006597944
003 KAT U, KAT 001
005 20221228064057.6
008 190301s2018####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx004552303
035 %a (NUKAT)vtls004552303
040 %a POZN 004/MKA %b pol %e rda %c POZN 004/MKA %d POZN 004/LKs %d WA 14/MBs
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Badania marketingowe : %b rozwój metod i technik badawczych / %c redaktorzy tematyczni Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.
260 # %a Wrocław : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2018.
300 %a 303 strony : %b ilustracje (w tym kolorowe) ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = %a Research Papers of Wrocław University of Economics, %x 1899-3192 ; %v nr 525
500 %a Na okładce: W numerze m. in.: Triangulacja w badaniach marketingowych; Rygor metodologiczny badań marketingowych; Podejscie ESM w badaniach marketingowych i analizy scoringowe; Metoda Propensity Score Matching w badaniach typu desk research; Wykorzystanie neuroobrazowania w badaniach konsumentów.
504 %a Bibliografia przy artykułach.
530 %a Dostępne również w formie elektronicznej.
546 %a Streszczenia angielskie przy artykułach.
650 # %a Badania marketingowe.
650 # %a Badania marketingowe %x metodologia.
650 # %a Konsumenci %x badania.
700 1 # %a Sobocińska, Magdalena. %e Redaktor
700 1 # %a Mazurek-Łopacińska, Krystyna %d (1951- ). %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu %x 1899-3192 %v nr 525
856 4 1 %u https://www.dbc.wroc.pl/publication/103876
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006597944 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c BADANIA %d MAZUREK-ŁOPAC %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
BADANIA
MAZUREK-ŁOPAC
Nr inwentarza:
G 219626
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz