Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

La conciencia transcultural y la introspección en el aula de lenguas extranjeras : una mirada hacia la noción de saber comprender de Michael Byram desde la perspectiva transcultural

Tytuł pełny:
La conciencia transcultural y la introspección en el aula de lenguas extranjeras : una mirada hacia la noción de saber comprender de Michael Byram desde la perspectiva transcultural / Justyna Hadaś
Autorzy:
Hadaś, Justyna
Szukaj w:
Voces y caminos en la enseñanza de español/LE : desarollo de las identidades en el aula Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, copyright © 2019 Strony 78-95
Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach Katowice : UŚ, 1969- Nr 3780 (2019), strony 78-95
Uwagi:
Tytuł nagłówkowy
Bibliografia na stronach 94-95
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Pluralizm kulturowy.
Edukacja międzykulturowa.
Języki obce - studia i nauczanie.
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01733caa#a2200265#i#4500
001 0193006619678
003 KAT U, KAT 001
005 20201107011713.2
008 190613s2019####pl###########|000#0#spa#c
035 %a xx004641512
040 %a KAT U/MB %b pol %e rda %c KAT U/MBs %d KAT U/MB
041 0 # %a spa %b eng
100 1 %a Hadaś, Justyna. %e Autor
245 1 3 %a La conciencia transcultural y la introspección en el aula de lenguas extranjeras : %b una mirada hacia la noción de saber comprender de Michael Byram desde la perspectiva transcultural / %c Justyna Hadaś.
500 %a Tytuł nagłówkowy.
504 %a Bibliografia na stronach 94-95.
520 8 %a Słowa kluczowe: świadomość międzykulturowa, świadomość kulturowa, incydenty krytyczne, kompetencje komunikacyjne międzykulturowe, introspekcja, edukacja międzykulturowa, uczenie się międzykulturowe.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 # %a Pluralizm kulturowy.
650 # %a Edukacja międzykulturowa.
650 # %a Języki obce %x studia i nauczanie.
773 0 # %7 nnam %t Voces y caminos en la enseñanza de español/LE : desarollo de las identidades en el aula %d Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, copyright © 2019 %k Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ISSN 0208-6336 ; nr 3780 %g Strony 78-95 %z 9788322634882 %z 9788322634899 %w xx004551944
773 0 # %7 nnas %t Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach %d Katowice : UŚ, 1969- %g Nr 3780 (2019), strony 78-95 %x 0208-6336 %w cc95204002
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006619678 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Słowa kluczowe: świadomość międzykulturowa, świadomość kulturowa, incydenty krytyczne, kompetencje komunikacyjne międzykulturowe, introspekcja, edukacja międzykulturowa, uczenie się międzykulturowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz