Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama a postawy prozdrowotne - ujęcie ekonomiczno-prawne

Tytuł pełny:
Reklama a postawy prozdrowotne - ujęcie ekonomiczno-prawne / Marzena Barańska, Henryk Mruk
Autorzy:
Barańska, Marzena
Mruk, Henryk
Współtwórcy:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2019
Opis fizyczny:
262, [2] strony : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788323346302
9788323399728
Uwagi:
Bibliografia na stronach 249-262
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej oraz Instytutu Kultury
Temat:
Postawy konsumentów - 1990-.
Reklama - aspekt ekonomiczny.
Styl życia - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01886cam#a2200373#i#4500
001 0193006639047
003 KAT U, KAT 001
005 20221228064153.1
008 190708s2019####pl#a###g#####|000#0#pol#c
020 %a 9788323346302
020 %a 9788323399728 %q e-book
035 %a xx004658841
035 %a (NUKAT)vtls004658841
040 %a KAT U/MB %b pol %e rda %c KAT U/MBs %d KAT U/DB %d WA 14/MBs %d TARN 010/DP
100 1 %a Barańska, Marzena. %e Autor
245 1 0 %a Reklama a postawy prozdrowotne - ujęcie ekonomiczno-prawne / %c Marzena Barańska, Henryk Mruk.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c 2019.
300 %a 262, [2] strony : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia na stronach 249-262.
536 %a Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej oraz Instytutu Kultury
650 # %a Postawy konsumentów %y 1990-.
650 # %a Reklama %x aspekt ekonomiczny.
650 # %a Styl życia %y 1990-.
700 1 # %a Mruk, Henryk. %e Autor
710 2 # %a Uniwersytet Jagielloński. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006639047 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-233-4630-2
920 %a 978-83-233-9972-8 %q e-book
982 %a 365/366 %c BARAŃSKA, M. %d REKLAMA A %z Konsumeryzm. Konsumenci. Potrzeby mieszkaniowe i ich zaspokajanie

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
BARAŃSKA, M.
REKLAMA A
Nr inwentarza:
BG 614594
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
BARAŃSKA, M.
REKLAMA A
Nr inwentarza:
BG 618538
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
BARAŃSKA, M.
REKLAMA A
Nr inwentarza:
G 220386
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
BARAŃSKA, M.
REKLAMA A
Nr inwentarza:
G 220454
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
3438
Nr inwentarza:
WZarz 3438
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz