Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Alianse marketingowe : partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Tytuł pełny:
Alianse marketingowe : partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności / Andrzej Sznajder redakcja naukowa ; autorzy Andrzej Sznajder, Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk, Teresa Magdalena Dudzik, Wiktor Piątkowski
Autorzy:
Witek-Hajduk, Marzanna K
Dudzik, Teresa (1952- )
Piątkowski, Wiktor
Współtwórcy:
Sznajder, Andrzej. Redaktor Autor
GAB Doradztwo Wydawnicze Grzegorz Boguta. Wydawca
Wydawca:
[Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste
Rok wydania:
copyright © 2019
Opis fizyczny:
246 stron : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788363391782
Uwagi:
Miejsce wydania według siedziby wydawcy
Nazwy autorów na stronie redakcyjnej
Bibliografia na stronach 229-241. Indeks
Temat:
Alianse strategiczne (biznes).
Marketing.
Konkurencyjność (ekonomia).
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01973cam#a2200397#i#4500
001 0193006642870
003 KAT U, KAT 001
005 20220302062229.2
008 190527s2019####pl#a###f#####|001#0#pol#c
020 %a 9788363391782
035 %a xx004626248
035 %a (NUKAT)vtls004626248
040 %a WR U/PAd %b pol %e rda %c WR U/ap %d WR U/ml %d WA 14/MBs %d KR 048/PK
245 0 0 %a Alianse marketingowe : %b partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności / %c Andrzej Sznajder redakcja naukowa ; autorzy Andrzej Sznajder, Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk, Teresa Magdalena Dudzik, Wiktor Piątkowski.
260 # %a [Warszawa] : %b Wydawnictwo Nieoczywiste, %c copyright © 2019.
300 %a 246 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
500 %a Nazwy autorów na stronie redakcyjnej.
504 %a Bibliografia na stronach 229-241. Indeks.
650 # %a Alianse strategiczne (biznes).
650 # %a Marketing.
650 # %a Konkurencyjność (ekonomia).
700 1 # %a Sznajder, Andrzej. %e Redaktor %e Autor
700 1 # %a Witek-Hajduk, Marzanna K. %e Autor
700 1 # %a Dudzik, Teresa %d (1952- ). %e Autor
700 1 # %a Piątkowski, Wiktor. %e Autor
710 2 # %a GAB Doradztwo Wydawnicze Grzegorz Boguta. %e Wydawca %4 pbl
856 4 1 %3 Spis treści %u https://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2020/06/100000326501/100000326501_Sznajder_AlianseMarketingowe.pdf
856 4 8 %3 Okładka %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004626248.jpg
856 4 1 %3 Spis treści %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004626248.pdf
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006642870 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-63391-78-2

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
3337
Nr inwentarza:
WZarz 3337
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz