Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Influence of background pop-songs on vocabulary acquisition

propozycja biblioteki
LDR 01356caa#a2200253#i#4500
001 0193006668864
003 KAT U, KAT 001
005 20220203015220.0
008 190725s2009####pl###########|000#0#eng#c
035 %a xx004672373
035 %a (NUKAT)vtls004672373
040 %a KAT U/AM %b pol %e rda %c KAT U/AMs %d KAT U/AM
100 1 %a Siek-Piskozub, Teresa %d (1949- ). %e Autor
245 1 4 %a The Influence of background pop-songs on vocabulary acquisition / %c Teresa Siek-Piskozub, Aleksandra Wach.
500 %a Tytuł nagłówkowy.
504 %a Bibliografia na stronie 367-368.
650 # %a Pieśni w edukacji.
650 # %a Języki obce %x studia i nauczanie.
650 # %a Języki obce %x opanowywanie %x metodologia.
700 1 # %a Wach, Aleksandra. %e Autor
773 0 # %7 nnas %t Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach %d Katowice : UŚ, 1969- %g Nr 2701 (2009), strony 359-368 %x 0208-6336 %w cc95204002
773 0 # %7 nnam %t On language structure, acquisition and teaching %d Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2009 %k Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 2701 %g Strony 359-368 %z 9788322618530 %w xx001392289 %w (NUKAT)vtls001392289
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006668864 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz