Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A contrastive approach to teaching english as a foreign language to polish learners

propozycja biblioteki
LDR 01320caa#a2200229#i#4500
001 0193006668877
003 KAT U, KAT 001
005 20220203015223.0
008 190725s2009####pl###########|000#0#eng#c
035 %a xx004672614
035 %a (NUKAT)vtls004672614
040 %a KAT U/AM %b pol %e rda %c KAT U/AMs %d KAT U/AM
100 1 %a Mańczak-Wohlfeld, Elżbieta %d (1950- ). %e Autor
245 1 2 %a A contrastive approach to teaching english as a foreign language to polish learners / %c Elżbieta Mańczak-Wohlfeld.
500 %a Tytuł nagłówkowy.
504 %a Bibliografia na stronie 452-453.
650 # %a Język angielski %x studia i nauczanie %x obcojęzyczni.
650 # %a Język angielski %x studia i nauczanie %z Polska.
773 0 # %7 nnas %t Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach %d Katowice : UŚ, 1969- %g Nr 2701 (2009), strony 445-453 %x 0208-6336 %w cc95204002
773 0 # %7 nnam %t On language structure, acquisition and teaching %d Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2009 %k Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 2701 %g Strony 445-453 %z 9788322618530 %w xx001392289 %w (NUKAT)vtls001392289
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006668877 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz