Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja na klienta we współczesnym świecie



Tytuł pełny :
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja na klienta we współczesnym świecie / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska]
Współtwórcy :
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Smalec, Agnieszka. Red.
Gracz, Leszek. Red.
Klóska, Rafał. Red.
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. pbl
Wydawca :
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania :
2017
Seria :
Marketing i Zarządzanie, 2450-775X ; nr 2(48) 2017
Zawartość serii :
Marketing i Zarządzanie 2450-775X nr 2(48) 2017
Opis fizyczny :
425 s. : il. ; 25 cm
Uwagi :
Tekst. pol., ang. Streszcz. ang., pol
Na str. tyt. podano nazwę poprzedniej serii
Na str. red. podano dodatkowo dwa nr ISSN: (ISSN 1640-6818 ; 1509-0507)
Bibliogr. przy rozdz
Temat :
Marketing - 1990-.
Marketing - zarządzanie.
Marketing terytorialny.
Konsumenci.
Książka

LDR 01911cam#a2200409#ic4500
001 0193006704546
003 KAT U, KAT 001
005 20190919143754.6
008 171017s2017####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx004145057
035 %a (NUKAT)vtls004145057
040 %a SZCZ U/MC %c SZCZ U/MCs %d SZCZ U/MC
041 0 # %a pol %a eng %b eng %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Orientacja na klienta we współczesnym świecie / %c [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska].
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2017.
300 %a 425 s. : %b il. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Marketing i Zarządzanie, %x 2450-775X ; %v nr 2(48) 2017
500 %a Na str. tyt. podano nazwę poprzedniej serii.
500 %a Na str. red. podano dodatkowo dwa nr ISSN: (ISSN 1640-6818 ; 1509-0507).
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
546 %a Tekst. pol., ang. Streszcz. ang., pol.
650 # %a Marketing %y 1990-.
650 # %a Marketing %x zarządzanie.
650 # %a Marketing terytorialny.
650 # %a Konsumenci.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Red.
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Red.
700 1 # %a Gracz, Leszek. %e Red.
700 1 # %a Klóska, Rafał. %e Red.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Marketing i Zarządzanie %x 2450-775X %v nr 2(48) 2017
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006704546 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d ROSA, G. %z Marketing

Lokalizacja:
Położenie:
Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
CINiBA
Lokalizacja :
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura :
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Nr inwentarza :
G 220184
Położenie :
CINiBA
Lokalizacja :
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura :
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Nr inwentarza :
G 220185

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies