Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja na klienta we współczesnym świecie

Full title:
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja na klienta we współczesnym świecie / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska]
Co-authors:
Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor
Smalec, Agnieszka. Redaktor
Gracz, Leszek. Redaktor
Klóska, Rafał. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Publisher:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Publication Year:
2017
Publication series:
Marketing i Zarządzanie, 2450-775X ; nr 2(48) 2017
Content series:
Marketing i Zarządzanie 2450-775X nr 2(48) 2017
Physical description:
425 s. : il. ; 25 cm
Notes:
Na str. tyt. podano nazwę poprzedniej serii
Na str. red. podano dodatkowo dwa nr ISSN: (ISSN 1640-6818 ; 1509-0507)
Bibliogr. przy rozdz
Tekst. pol., ang. Streszcz. ang., pol
Subject:
Marketing - 1990-.
Marketing - zarządzanie.
Marketing terytorialny.
Konsumenci.
Book
library suggestion
LDR 01927cam#a2200409#ic4500
001 0193006704546
003 KAT U, KAT 001
005 20220204020319.5
008 171017s2017####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx004145057
035 %a (NUKAT)vtls004145057
040 %a SZCZ U/MC %c SZCZ U/MCs %d SZCZ U/MC
041 0 # %a pol %a eng %b eng %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Orientacja na klienta we współczesnym świecie / %c [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska].
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2017.
300 %a 425 s. : %b il. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Marketing i Zarządzanie, %x 2450-775X ; %v nr 2(48) 2017
500 %a Na str. tyt. podano nazwę poprzedniej serii.
500 %a Na str. red. podano dodatkowo dwa nr ISSN: (ISSN 1640-6818 ; 1509-0507).
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
546 %a Tekst. pol., ang. Streszcz. ang., pol.
650 # %a Marketing %y 1990-.
650 # %a Marketing %x zarządzanie.
650 # %a Marketing terytorialny.
650 # %a Konsumenci.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Redaktor
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Redaktor
700 1 # %a Gracz, Leszek. %e Redaktor
700 1 # %a Klóska, Rafał. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Marketing i Zarządzanie %x 2450-775X %v nr 2(48) 2017
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006704546 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d ROSA, G. %z Marketing

Loanable items

Location:
CINiBA
Shelving location:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Call number:
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Inventory number:
G 220184
Accessed only on-site
Location:
CINiBA
Shelving location:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Call number:
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Inventory number:
G 220185
Accessed only on-site

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form