- Tytuł pełny:
- Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska
- Współtwórcy:
- Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Smalec, Agnieszka. Red.
Gracz, Leszek. Red.
Klóska, Rafał. Red.
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2016
- Seria:
- Marketing i Zarządzanie, 2450-775X ; nr 3(44) 2016
- Zawartość serii:
- Marketing i Zarządzanie 2450-775X nr 3(44) 2016
- Opis fizyczny:
- 446 s. : il. ; 25 cm
- Uwagi:
- Na str. tyt. podano nazwę poprzedniej serii
Na str. red. podano dodatkowo dwa nr ISSN: (ISSN 1640-6818 ; 1509-0507)
Bibliogr. przy rozdz
Tekst. pol., ang. Streszcz. ang., pol - Temat:
- Marketing - 1990-.
Marketing - zarządzanie.
Marketing usług.
Postawy konsumentów. - Książka