Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi

Full title:
Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska
Co-authors:
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Smalec, Agnieszka. Red.
Gracz, Leszek. Red.
Klóska, Rafał. Red.
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Publisher:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Publication Year:
2016
Publication series:
Marketing i Zarządzanie, 2450-775X ; nr 3(44) 2016
Content series:
Marketing i Zarządzanie 2450-775X nr 3(44) 2016
Physical description:
446 s. : il. ; 25 cm
Notes:
Na str. tyt. podano nazwę poprzedniej serii
Na str. red. podano dodatkowo dwa nr ISSN: (ISSN 1640-6818 ; 1509-0507)
Bibliogr. przy rozdz
Tekst. pol., ang. Streszcz. ang., pol
Subject:
Marketing - 1990-.
Marketing - zarządzanie.
Marketing usług.
Postawy konsumentów.
Book
library suggestion
LDR 01990cam#a2200409#i#4500
001 0193006707347
003 KAT U, KAT 001
005 20220419202430.2
008 161025s2016####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx003828690
035 %a (NUKAT)vtls003828690
040 %a POZN 004/KM %c POZN 004/KMs %d POZN 004/MKA
041 0 # %a pol %a eng %b eng %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : %b konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi / %c redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2016.
300 %a 446 s. : %b il. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Marketing i Zarządzanie, %x 2450-775X ; %v nr 3(44) 2016
500 %a Na str. tyt. podano nazwę poprzedniej serii.
500 %a Na str. red. podano dodatkowo dwa nr ISSN: (ISSN 1640-6818 ; 1509-0507).
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
546 %a Tekst. pol., ang. Streszcz. ang., pol.
650 # %a Marketing %y 1990-.
650 # %a Marketing %x zarządzanie.
650 # %a Marketing usług.
650 # %a Postawy konsumentów.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Red.
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Red.
700 1 # %a Gracz, Leszek. %e Red.
700 1 # %a Klóska, Rafał. %e Red.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Marketing i Zarządzanie %x 2450-775X %v nr 3(44) 2016
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006707347 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d ROSA, G. %z Marketing

Loanable items

Location:
CINiBA
Shelving location:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Call number:
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Inventory number:
G 220186
Accessed only on-site

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form