Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument na tle zmian zachodzących w otoczeniu

Tytuł pełny:
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument na tle zmian zachodzących w otoczeniu / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec
Wariant tytułu:
Konsument na tle zmian zachodzących w otoczeniu
Współtwórcy:
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Smalec, Agnieszka. Red.
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania:
2015
Seria:
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 38
Zawartość serii:
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 865
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 nr 38
Opis fizyczny:
294 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
W serii gł. ISSN 1640-6818: nr 865
Bibliogr. przy pracach
Tekst częśc. ang
Streszcz. ang., pol
Temat:
Postawy konsumentów.
Preferencje konsumenta.
Badania marketingowe.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01908cam#a2200397#ic4500
001 0193006708509
003 KAT U, KAT 001
005 20220419202430.7
008 151007s2015####pl#a###g#####|000#0#pol#c
035 %a xx003524557
035 %a (NUKAT)vtls003524557
040 %a SZCZ U/AP %c SZCZ U/AP %d SZCZ U/MC %d KR U/KNs
041 0 # %a pol %a eng %b eng %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Konsument na tle zmian zachodzących w otoczeniu / %c red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
246 3 0 %a Konsument na tle zmian zachodzących w otoczeniu
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2015.
300 %a 294 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, %x 1509-0507 ; %v nr 38
500 %a W serii gł. ISSN 1640-6818: nr 865.
504 %a Bibliogr. przy pracach.
546 %a Tekst częśc. ang.
546 %a Streszcz. ang., pol.
650 # %a Postawy konsumentów.
650 # %a Preferencje konsumenta.
650 # %a Badania marketingowe.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Red.
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Red.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński %x 1640-6818 %v nr 865
830 0 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu %x 1509-0507 %v nr 38
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006708509 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d ROSA, G. %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Nr inwentarza:
G 220207
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz