- Tytuł pełny:
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec
- Wariant tytułu:
- Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem
- Współtwórcy:
- Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor
Smalec, Agnieszka. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2015
- Seria:
- Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 39
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 866
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 nr 39 - Opis fizyczny:
- 276 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- W serii gł. ISSN 1640-6818: nr 866
Bibliogr. przy pracach
Streszcz. ang., pol - Temat:
- Komunikacja marketingowa.
Otoczenie przedsiębiorstwa.
Marketing. - Książka