- Tytuł pełny:
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]
- Wariant tytułu:
- Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach
- Współtwórcy:
- Smalec, Agnieszka. Redaktor
Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2013
- Seria:
- Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 31
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 776
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 31 - Opis fizyczny:
- 548 s. : il. ; 25 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 776
Tekst pol., ang
Streszcz. ang., pol - Temat:
- Relacje z klientami.
Marketing usług.
Marketing relacyjny.
Społeczna odpowiedzialność biznesu. - Książka