Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zachowania przestrzenne konsumentów w miastach podzielonych polsko-niemieckiego i polsko-czeskiego obszaru przygranicznego

Tytuł pełny:
Zachowania przestrzenne konsumentów w miastach podzielonych polsko-niemieckiego i polsko-czeskiego obszaru przygranicznego / Katarzyna Kulczyńska
Autorzy:
Kulczyńska, Katarzyna
Współtwórcy:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wydania:
2019
Seria:
Seria Geografia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 102
Zawartość serii:
Geografia - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu 0554-8128 nr 102
Opis fizyczny:
296, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm
ISBN:
9788323234623
Uwagi:
Na dokumencie błędny ISSN: 0554-9128
Bibliografia na stronach 261-280
Publikacja sfinansowana przez Rektora Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Dziekana Wydziału Nauk Geograficznych i Geologicznych UAM, Dyrektora Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej UAM, Kierownika Zakładu Gospodarki Przestrzennej UAM
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Preferencje konsumenta - Region przygraniczny polsko-czeski - 1990-.
Preferencje konsumenta - Region przygraniczny polsko-niemiecki - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02284cam#a2200373#i#4500
001 0193006713270
003 KAT U, KAT 001
005 20221228064148.1
008 190723s2019####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788323234623
035 %a xx004668513
035 %a (NUKAT)vtls004668513
040 %a WA U/WM %b pol %e rda %c WA U/WMs %d WA U/EBA %d WA U/WM %d WR O/KP %d WA 14/ABs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kulczyńska, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Zachowania przestrzenne konsumentów w miastach podzielonych polsko-niemieckiego i polsko-czeskiego obszaru przygranicznego / %c Katarzyna Kulczyńska.
260 # %a Poznań : %b Wydawnictwo Naukowe UAM, %c 2019.
300 %a 296, [1] strona : %b ilustracje (w tym kolorowe) ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Seria Geografia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; %v nr 102
500 %a Na dokumencie błędny ISSN: 0554-9128.
504 %a Bibliografia na stronach 261-280.
536 %a Publikacja sfinansowana przez Rektora Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Dziekana Wydziału Nauk Geograficznych i Geologicznych UAM, Dyrektora Instytutu Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej UAM, Kierownika Zakładu Gospodarki Przestrzennej UAM
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 # %a Preferencje konsumenta %z Region przygraniczny polsko-czeski %y 1990-.
650 # %a Preferencje konsumenta %z Region przygraniczny polsko-niemiecki %y 1990-.
710 2 # %a Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Geografia - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu %x 0554-8128 %v nr 102
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006713270 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-232-3462-3
982 %a 365/366 %c KULCZYŃSKA, K. %d ZACHOWANIA %z Konsumeryzm. Konsumenci. Potrzeby mieszkaniowe i ich zaspokajanie

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
KULCZYŃSKA, K.
ZACHOWANIA
Nr inwentarza:
BG 616610
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz