Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

LEGO-LOGOS jako alternatywna metoda pracy z tekstem literackim

propozycja biblioteki
LDR 01291naa#a2200253#i#4500
001 0193006847355
003 KAT U, KAT 001
005 20191114081209.3
008 191030s2018####pl###########|000#0#pol#c
035 %a xx004735775
035 %a (NUKAT)vtls004735775
040 %a KAT U/ER %b pol %e rda %c KAT U/ERs %d KAT U/ER
041 0 # %a pol %b eng %b rus
100 1 %a Podemska-Kałuża, Anna. %e Autor
245 1 0 %a LEGO-LOGOS jako alternatywna metoda pracy z tekstem literackim / %c Anna Podemska-Kałuża.
546 %a Streszczenie angielskie, rosyjskie.
650 # %a Język polski %x studia i nauczanie.
650 # %a Nauczanie %x innowacje.
650 # %a Interpretacja (filozofia).
650 # %a LEGO (zabawki).
773 0 # %7 nnas %t Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach %d Katowice : UŚ, 1969- %g Nr 3763 (2018), strony 131-143 %x 0208-6336 %w cc95204002
773 0 # %7 nnam %t Język - lektura - interpretacja w dydaktyce szkolnej %b Wydanie I %d Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2018 %k Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3763 %g Strony 131-143 %z 9788322634653 %z 9788322634660 %w xx004452037
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193006847355 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz