- Tytuł pełny:
- Stereotyp ról społecznych kobiet w prasie kobiecej a ich zachowania konsumpcyjne / Anna Karczewska
- Autorzy:
- Karczewska, Anna (socjologia)
- Szukaj w:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach Katowice : UŚ, 1969- Nr 3545 (2017), strony 337-346
Praca - konsumpcja - przedsiębiorczość : świadomość ekonomiczna młodego pokolenia Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2017 Strony 337-346 - Uwagi:
- Tytuł nagłówkowy
Bibliografia na stronie 345
Streszczenie w języku angielskim - Temat:
- Konsumpcja (ekonomia) - aspekt społeczny.
Konsumenci - Polska - 1990-.
Rola wynikająca z płci - Polska - 1990-.
Kobiety - w prasie - Polska.
Postawy konsumentów - badania - Polska - 1990-.
Stereotyp (psychologia) - aspekt społeczny - Polska - 1990-.
Kobiety - postawy - 1990-. - Praca. Artykuł