Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama audiowizualna w kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku - w poszukiwaniu efektywnej strategii komunikacyjnej

Tytuł pełny:
Reklama audiowizualna w kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku - w poszukiwaniu efektywnej strategii komunikacyjnej / Mariusz Kolczyński
Autorzy:
Kolczyński, Mariusz
Szukaj w:
Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach Katowice : UŚ, 1969- Nr 3606 (2017), strony 25-46
Polskie wybory 2014-2015 : kontekst krajowy i międzynarodowy - przebieg rywalizacji - konsekwencje polityczne. T. 1 Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2017 Strony 25-46
Uwagi:
Tytuł nagłówkowy
Bibliografia na stronie 45
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Parlament Europejski - wybory (2014) - Polska.
Reklama polityczna.
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01626caa#a2200277#i#4500
001 0193106978833
003 KAT U, KAT 001
005 20200210095353.3
008 200131s2017####pl###########|000#0#pol#c
035 %a xx004799331
035 %a (NUKAT)vtls004799331
040 %a KAT U/JP %b pol %e rda %c KAT U/JP %d KAT U/JPs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kolczyński, Mariusz. %e Autor
245 1 0 %a Reklama audiowizualna w kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku - w poszukiwaniu efektywnej strategii komunikacyjnej / %c Mariusz Kolczyński.
500 %a Tytuł nagłówkowy.
504 %a Bibliografia na stronie 45.
520 8 %a Słowa kluczowe: wybory do Parlamentu Europejskiego, strategia komunikacyjna, audiowizualne reklamy polityczne.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
610 2 # %a Parlament Europejski %x wybory (2014) %z Polska.
650 # %a Reklama polityczna.
773 0 # %7 nnas %t Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach %d Katowice : UŚ, 1969- %g Nr 3606 (2017), strony 25-46 %x 0208-6336 %w cc95204002
773 0 # %7 nnam %t Polskie wybory 2014-2015 : kontekst krajowy i międzynarodowy - przebieg rywalizacji - konsekwencje polityczne. T. 1 %b Wydanie I %d Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2017 %k Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 3606 %g Strony 25-46 %z 9788322630686 %z 9788322630693 %w xx004299253
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193106978833 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Słowa kluczowe: wybory do Parlamentu Europejskiego, strategia komunikacyjna, audiowizualne reklamy polityczne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz